Per què estudiar en l’ETSINF?

• Perquè és el centre pioner en l’ensenyament de la informàtica a la Comunitat Valenciana. Amb una àmplia tradició docent i investigadora, des de 1982 ha format prop de 10.000 titulats.
  • Perquè està reconeguda com una de les escoles d’ensenyament universitari d’informàtica d’Espanya amb més prestigi.
  • Perquè les infraestructures i els equipaments que té són d’d’última generació.
  • Perquè ofereix les cinc especialitats de Grau en Enginyeria Informàtica
  • Perquè la seua oferta docent és trilingüe en castellà, valencià o anglès.
  • Perquè té una àmplia xarxa de contactes amb universitats i empreses capdavanteres del sector.
  • Perquè té acords de mobilitat en programes d’intercanvi internacional que permeten l’obtenció de dobles titulacions.
  • Perquè té una taxa d’ocupabilitat elevada entre els seus titulats.

Intensa vida digital, cultural i social

L’ETSINF proposa una gran varietat d’activitats formatives, culturals i de promoció professional que contribueixen a la formació integral dels alumnes i a la seua integració en el mercat laboral. Entre aquestes destaquen:

• Televisió en línia
  • Setmana Cultural organitzada per la Delegació d’Alumnes del centre
  • Acte de graduació
  • Setmana de la Informàtica i Aules d’Empresa
  • Jornades i seminaris relacionats amb l’exercici de la professió
  • Activitats i cursos de formació complementària
  • Espai d’exposicions permanent
  • Taller de reciclatge d’ordinadors

A més, com a alumne de l’ETSINF també pots beneficiar-te de l’àmplia oferta d’activitats culturals i esportives de la UPV.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votos, promedio: 5.00 de 5)