Per què estudiar en l’ETSINF?

• Porque es el centro pionero en la enseñanza de la informática en la Comunidad Valenciana. Con amplia tradición docente e investigadora, desde 1982 ha formado a cerca de 10.000 titulados.
  • Porque está reconocida como uno de las escuelas de enseñanza universitaria de informática de España con más prestigio.
  • Porque sus infraestructuras y equipamiento son de última generación.
  • Porque ofrece las cinco especialidades de Grado en Ingeniería Informática
  • Porque su oferta docente es trilingüe en castellano, valenciano o inglés.
  • Porque tiene una amplia red de contactos con universidades y empresas líderes del sector.
  • Porque tiene acuerdos de movilidad en programas de intercambio internacional que permiten la obtención de dobles titulaciones.
  • Porque tiene un elevada tasa de empleabilidad entre sus titulad@s.

Intensa vida digital, cultural y social

La ETSINF propone gran variedad de actividades formativas, culturales y de promoción profesional que contribuyen a la formación integral de sus alumn@s y a su integración en el mercado laboral. Entre ellas destacan:

• Televisión on-line
  • Semana cultural organizada por la Delegación de alumnos del centro
  • Acto de Graduación
  • Semana de la informática y aulas de empresa
  • Jornadas y seminarios relacionados con el ejercicio de la profesión
  • Actividades y cursos de formación complementaria
  • Espacio de exposiciones permanente
  • Taller de reciclaje de ordenadores

Además, como alumn@ de la ETSINF también puedes beneficiarte de la amplia oferta de actividades culturales y deportivas de la UPV.

• Perquè és el centre pioner en l’ensenyament de la informàtica a la Comunitat Valenciana. Amb una àmplia tradició docent i investigadora, des de 1982 ha format prop de 10.000 titulats.
  • Perquè està reconeguda com una de les escoles d’ensenyament universitari d’informàtica d’Espanya amb més prestigi.
  • Perquè les infraestructures i els equipaments que té són d’d’última generació.
  • Perquè ofereix les cinc especialitats de Grau en Enginyeria Informàtica
  • Perquè la seua oferta docent és trilingüe en castellà, valencià o anglès.
  • Perquè té una àmplia xarxa de contactes amb universitats i empreses capdavanteres del sector.
  • Perquè té acords de mobilitat en programes d’intercanvi internacional que permeten l’obtenció de dobles titulacions.
  • Perquè té una taxa d’ocupabilitat elevada entre els seus titulats.

Intensa vida digital, cultural i social

L’ETSINF proposa una gran varietat d’activitats formatives, culturals i de promoció professional que contribueixen a la formació integral dels alumnes i a la seua integració en el mercat laboral. Entre aquestes destaquen:

• Televisió en línia
  • Setmana Cultural organitzada per la Delegació d’Alumnes del centre
  • Acte de graduació
  • Setmana de la Informàtica i Aules d’Empresa
  • Jornades i seminaris relacionats amb l’exercici de la professió
  • Activitats i cursos de formació complementària
  • Espai d’exposicions permanent
  • Taller de reciclatge d’ordinadors

A més, com a alumne de l’ETSINF també pots beneficiar-te de l’àmplia oferta d’activitats culturals i esportives de la UPV.