#JAEtsinf Jornades d’acolliment 2018 a nous alumnes a partir del 3 de setembre en ETSINF

Durant els dies 3 i 4 de setembre tindran lloc les Jornades d’Acolliment #JAEtsinf per el nou alumnat emmarcades dins del projecte INTEGRA, la finalitat del qual és familiaritzar als alumnes de nou ingrés amb el nou entorn, Universitat i Escola, on desenvoluparan la seua activitat en els pròxims anys. En aquestes jornades es realitzaran sessions de presentació del Centre, dels serveis de la Universitat, presentacions de professionals de la Informàtica sobre el desenvolupament de la professió, possibilitats de realitzar estudis en altres universitats, pràctiques en empreses, etc.

Les Jornades es realitzaran a les aules 1G-1.1, 1G-1.4 i 1G-1.7 en la primera planta de l’edifici 1G de ETSINF a partir de les 9.30h 3l dilluns 3 i a partir de les 9.00h el dimarts 4 de setembre.

Cada curs la Universitat posa en marxa el Programa d’Acció Tutorial (PATU) del qual trobaràs informació en el sobre de matrícula. Gràcies a aquest programa durant el primer semestre disposaràs d’un alumne-tutor i un professor-tutor als quals coneixeràs en les Jornades d’Acolliment i que t’ajudaran en la teua adaptació a la vida universitària.

Programa de les Jornades d’Acolliment
Les jornades d’acolliment inclouen el dilluns 3 la presentació del programa d’acció tutorial, la presentació de l’Escola i un taller centrat en les competències transversals amb una visita posterior a l’Escola.

El dimarts 4 es continuarà donant a conèixer la UPV i es mostraran diferents instal·lacions com  la biblioteca i els serveis informàtics, la delegació d’alumnes i es duran a terme dos tallers: Poliformat i el CV comença en primer.

Et convidem a difondre la teua experiència i imatges de la jornada amb el hashtag:  #JAEtsinf  en Instagram, Facebook o/i Twitter
¡Benvinguts!

JAETSINF 2018