Conveni de col·laboració amb Grup Mazo, una de les empreses de transport més importants del país amb seu a Alzira

La Universitat Politècnica de València i Transports Mazo Germans S.A.O ( Grup Mazo ), han subscrit un acord marc amb el propòsit d’iniciar una col·laboració encaminada a elaborar i executar projectes i accions que interessen a totes dues entitats, amb especial recalcament en programes relacionats amb la investigació i el desenvolupament, finançats amb fons europeus preferiblement, a més de facilitar l’intercanvi d’estudiants, professors i investigadors, entre altres modalitats de col·laboració que es contemplen en el conveni.

Amb una flota pròpia de més de 1.000 camions, un equip humà de 600 persones, Grup Mazo és una de les 10 empreses de transport refrigerat més importants d’Espanya. Aquesta empresa familiar alzirenya es va fundar en 1972, encara que els seus orígens es remunten a 1933. Després de quasi 90 anys i tres generacions, continua apostant per la innovació i qualitat per a oferir el millor servei de transport refrigerat.

Aquest conveni marc serveix per a facilitar la posada en marxa d’accions més concretes i específiques per al que es constituirà una comissió de seguiment paritària integrada per  la UPV, i  l’empresa.