La UPV signa un conveni de col·laboració amb World Challenge Game coordinat en ETSINF

La Universitat Politècnica de València (UPV) i World Challenge Game han signat un conveni de col·laboració per al foment i intercanvi d’experiències en diferents camps d’actuació, des d’una perspectiva docent, investigació, cooperació al desenvolupament i a la cultura, i amb especial atenció a la innovació i investigació. El principal objectiu de l’acord és garantir l’educació dels estudiants a través d’una sèrie d’activitats i iniciatives didàctiques i d’aprenentatge.

Totes dues entitats, UPV i World Challenge Game es comprometen, dins dels possibles punts d’execució, a treballar de manera unísona en projectes d’interés comú entre totes dues corporacions. Aquestes iniciatives corresponen a promoure la participació en projectes i programes de cooperació, educació i investigació, tant de personal investigador i tècnic, de l’alumnat i del personal d’administració i serveis o l’organització d’activitats, tallers, cursos o seminaris en àmbits com el científic, el cultural o esportiu, entre altres.

World Challenge Game és el primer joc de taula amb tecnologia blockchain que combina estratègia i cultura general. A més, integra una app per al mòbil.

L’acord marc de col·laboració va ser signat el passat 1 de juny entre el Rector de la UPV, Jóse Capella i el CEO de la companyia, Illie Bogdan. Per a facilitar l’elaboració dels Convenis, Contractes o Acords específics i el seu compliment, es constituirà una Comissió de Seguiment de caràcter paritari, integrada per part de la UPV per Sr. Patricio Letelier Torres en qualitat de Subdirector d’Emprenedoria de la ETSINF, i per part de World Challenge Game per D. Ilie Bogdan Tapu en qualitat de CEO.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)