Sopa de dades, el nou podcast divulgatiu de la mà d’estudiants de ETSINF UPV

La ràdio de la Universitat Politècnica de València inclou en la seva graella un nou programa, denominat Sopa de Dades, en el qual David Borregón, Antonio Pérez, Diana Yaser i Lucas Sebastián, estudiants de Grau en Ciència de dades de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica, xerren sobre matemàtiques, art, disseny, informàtica i ciència de dades.

Fins avui han emès un total de sis episodis amb convidats de l’àmbit universitari i professionals relacionats amb l’àmbit de la ciència de dades. En concret han participat en el programa Miguel Ángel Mateo Pla, que va debatre sobre temes com el paper de la informàtica en la recerca; els mètodes de treball en equips interdisciplinaris amb José Miguel Carot; el paper de la dona en l’àmbit STEM amb Marina Murillo; la simbiosi entre l’art i la informàtica amb Moisès Manas; el ChatGPT, l’ús de dades obertes, les soft skills i l’aplicació dels ODS en projectes de Ciència de Dades amb Alberto Conejero i la seguretat en una institució com la UPV amb Aristòtil Cañero.

Sopa de dades sorgeix com una iniciativa d’UPV RTV, pertanyent al Departament de Comunicació de la UPV.

Pots accedir als episodis aquí.