ACTE DE GRADUACIÓ DE L’ETSINF 2022

El Palau de Congressos de València acull la cerimònia de graduació dels màsters i graus de la ETSINF

Divendres que ve, 25 de novembre, se celebra l’acte de graduació dels Graus i Màsters que s’imparteixen en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València.

La cerimònia de graduació tindrà com a escenari el Palau de Congressos de València, i donarà inici a les 18:00h. En aquesta edició comptem amb el suport de Roche, HP, Stadler, Power Electronics, Disid, NTT Data, Management Solutions, Sopra Steria, Edicom i Economia3 per a la celebració de l’esdeveniment.
L’alumnat que finalitza la seva etapa universitària pertany al Màster Oficial en Ciberseguretat i Ciberinteligencia (MUCC), Màster Oficial en Enginyeria Informàtica (MUIINF), Màster Oficial en Gestió de la Informació (MUGI), Grau en Enginyeria Informàtica (GIINF) i Grau en Ciència de Dades (GCD). Més de 300 estudiants de les diferents disciplines, al costat dels seus familiars, seran presents en aquest reconeixement al seu esforç per a aconseguir la seva titulació.
La taula presidencial de l’acte estarà composta pel Vicerector de Professorat i Ordenació Acadèmica, Juan Carlos Cano Escribá, la Directora de la ETSINF, Silvia Terrasa Barrena, el Director Académico del MUIINF, Andrés Boza García, el Director Académico del MUCC, Manuel Esteve Domingo, la Directora Académica del GIINF, Mª Engracia Gómez Requena, el Director Académico del GCD, Jose Hernández Orallo i el padrí de la promoció, el professor Samuel Morillas Gómez.
Es preveu la intervenció de la directora de ETSINF per a iniciar l’acte, seguida per les paraules del padrí de la promoció i el reconeixement a les corporacions que ens donen suport, en aquest cas a l’empresa HP.
Continuarà amb els reconeixements a alumnat de mobilitat internacional i als millors expedients acadèmics i podrem escoltar unes paraules de l’alumnat de la primera promoció del MUCC i del GCD.
En els reconeixements als millors expedients acadèmics comptarem amb el suport del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes, l’Associació de Tecnologies de la Informació de la Comunitat Valenciana: Som Digitals i el Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de la Comunitat Valenciana.
Seguidament, es proclamaran les crides a tot l’alumnat de graus i màsters que es graduen en aquesta promoció en un acte conduït per la periodista Mariajo Rodríguez.
La cerimònia finalitzarà amb el discurs de tancament del Vicerector de Professorat i Ordenació Acadèmica de la Universitat Politècnica de València, Juan Carlos Cano.