Balanç: Xarrada de Ciberseguretat de Jesús Ródenas

El passat 27 de febrer, l’estudiant Jesús Ródenas va fer una xerrada d’iniciació a la Ciberseguretat en ETSInf amb gran èxit de participació.

Jesús és membre de NetOn – Ethical Hacking Club, una associació d’estudiants de la ETSInf interessats en temes de Ciberseguretat i que es reuneixen regularment per a participar en reptes i activitats relacionades amb aquesta temàtica. A la xarrada van assistir més de 130 estudiants.

Els estudiants van rebre informació dels serveis a l’emprenedoria que ofereix gratuïtament la UPV a través de l’I nstituto IDEES i de la xarxa d’aules d’emprenedoria a les escoles. Especialment se’ls va comentar les activitats de Start.inf, l’aula d’emprenedoria de la ETSInf i se’ls va animar a buscar allí orientació i suport per a iniciar els seus projectes d’emprenedoria.