Balanç de les Jornades d’Innovació Docent en Enginyeria Informàtica JIDINF20

La posada en marxa de noves experiències i pràctiques innovadores en el camp de la docència són senyals d’identitat de l’equip docent de la nostra escola. Unes característiques del quadre de professors que cada any es posen de manifest en les Jornades d’Innovació Docent en Enginyeria Informàtica (JIDINF), que enguany es van celebrar via online, a través del canal de Youtube i el Live de Teams , dijous passat 22 d’octubre.

Les circumstàncies extraordinàries que hem viscut durant aquest curs han implicat la necessitat urgent de reinventar-nos i aquestes experiències i activitats noves han centrat bona part dels debats de les taules redones, moderades per la periodista i responsable de comunicació del centre, María José Rodríguez, en les quals van participar: Joan V. Oltra, Ana García, Ángeles Calduch, Pepe Benlloch, Chema Sempere, Emilio Vivancos, José Vicente Busquets i Andrés Terrasa.

En concret, els debats es van centrar en les bones pràctiques docents, degut fonamentalment al fet que dins del programa d’Aprenentatge i Docència que impulsa l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) s’ha inclòs aquesta nova línia d’actuació que ve a sumar-se a les línies ja existents de docència inversa, equips d’innovació i qualitat educativa, projectes d’innovació i millora i adaptació d’espais.

Les jornades es van completar amb la presentació del podcast Dos bits de café, un espai sonor setmanal amb entrevistes sobre informàtica, creat i desenvolupat per estudiants i egressats de la nostra escola: Rafael Sánchez, Jorge Fernández i Álvaro Hernández.

Us animem que vegeu l’enregistrament de les jornades en aquests vídeos del canal de Youtube: