Visita de la direcció de la ETSINF al taller de l’artista Javier Parra per a conéixer els avanços dels seus murals

La directora de l’ETSInf, Silvia Terrasa, i la subdirectora de relacions internacionals i cultura, Daniela Gil Salom, han visitat el taller de l’artista Javier Parra per a conéixer l’avanç dels dos murals que decoraran les parets de la nostra escola. El muntatge de les dues peces artístiques, inspirades en l’obra del valencià Josep Renau, està previst per a principis del 2021.

Javier Parra coneix bé la nostra escola perquè es dóna la circumstància que va acabar Enginyeria Informàtica l’any 2002, encara que en els últims anys ha donat un gir a la seua carrera cap al món de la il·lustració i la pintura, però sense perdre de vista l’estreta relació que hi ha entre l’art amb la ciència i la tecnologia, i per descomptat, en ple segle XXI, amb la informàtica.

En l’actualitat, hi ha dues lones amb els esbossos dels murals col·locades en els emplaçaments on se situaran les peces; unes peces que representen un disseny d’una obra de Renau que mai va arribar a realitzar i on apareix un treballador dominat per la tecnologia i les forces de la naturalesa i un nou mural creat per Parra on el paper protagonista és de la dona.

També es preveu incorporar a l’espai Espai.inf en l’edifici 1E al començament de 2021 una exposició paral·lela a la instal·lació, amb el procés de preparació i disseny dels murals.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)