Benvinguda als nous estudiants d’intercanvi acadèmic

Divendres passat 24 de gener va tindre lloc la benvinguda oficial als estudiants d’intercanvi acadèmic en l’ETSINF. Una vintena d’alumnes, procedents d’Alemanya, l’Argentina, Bielorússia, el Canadà, Dinamarca, els Estats Units, França, Holanda, Itàlia, Noruega, Portugal, Sudan, Suècia i Taiwan, entre altres països, van participar en una sessió celebrada en diferents espais de l’ETSINF, on van conéixer les instal·lacions i serveis als quals poden accedir en la universitat.

En la xarrada oficial, se’ls va informar sobre temes acadèmics específics (assistència a les classes, metodologies docents i d’avaluació, etc.) i sobre qüestions relatives a la vida diària universitària (descripció del campus i serveis de la UPV i de la ETSINF; localització de les instal·lacions, etc.). Pots accedir ací a la informació inicial

La sessió de networking tenia com a objectiu que es conegueren entre ells. Van estar acompanyats dels seus mentors, tècnics de l’Escola i de la Subdirectora de Relacions Internacionals i Cultura i coordinadora de la iniciativa, Daniela Gil. El dissabte va haver-hi una excursió al centre històric de València.