Prop de 250 estudiants presenten les seues iniciatives en una nova edició de la Fira de projectes de ETSINF UPV

El dijous 15 de desembre es va realitzar la 5a Edició de la Fira de Projectes de la ETSINF. La Fira de Projectes té com a objectiu oferir als estudiants de l’escola d’informàtica un espai on exposar els seus projectes. Es tracta de projectes desenvolupats en diversos àmbits, com ara: projectes realitzats en assignatures, projectes d’emprenedoria o projectes d’associacions d’estudiants. Enguany la fira va comptar amb el patrocini de 4 empreses: Edicom, Inetum, HP i Power Electronics.

Enguany es van presentar 35 projectes, 5 d’emprenedoria, 17 aplicacions i 13 videojocs. 16 aplicacions estan alineades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Pràcticament tots els projectes són multidisciplinaris, en particular, en les aplicacions i videojocs participen estudiants de la ETSINF i BBAA perquè es tracta de col·laboració entre assignatures de tots dos centres. En total han participat en els 35 projectes al voltant de 250 estudiants, la majoria d’últim curs. La nombrosa assistència va incloure a estudiants, professors i representants d’empreses convidades. La fira va començar a les 11.30 hrs. en l’Hall de l’edifici 1G, tancant-se l’exposició de projectes a les 14.00 hrs per a després passar a un servei d’àpats en la primera planta, que es va estendre fins a les 15.00 hrs.

Els projectes presentats es poden consultar en: