Xarrada-visita en empreses dedicades al desenvolupament de videojocs

En el marc de les activitats del mes del Videojoc en l’ETSINF el dijous 12 d’abril alumnat de l’ETSINF va assistir a una xarrada-visita organitzada per Start.inf en No Spoon Lab  , un estudi que desenvolupa projectes tecnològics innovadors, on els videojocs tenen protagonisme. Carles Pons, CEO de No Spoon Lab i Javier Jiménez, CEO de WildFrame, ens van mostrar les instal·lacions de l’espai de coworking on estan les seues empreses, van comentar als participants de la sessió els seus projectes i van tenir una animada conversa respecte a tendències i desafiaments en la indústria del videojoc.

Alumnes i alumnes van poder explicar-los els seus interessos en aquest àmbit i rebre les seues recomanacions.

En resum, una interessant activitat.

nospoonlab etsinf upv