Comunicat sobre docència en 1ª setmana 14-20 setembre

Estimat alumnat de l’ETSINF,

a pesar de l’esforç de tot l’equip de treballadors de l’ETSINF i d’altres serveis universitaris, lamentablement no anem a poder tindre operatives les aules amb un nivell de qualitat suficient per a poder començar les classes presencialment el proper dilluns 14 de setembre.

Es per això que serà necessari que tots els grups de docència de l’ETSINF passen a una docència online durant la primera setmana de classes. A partir del 21, en principi, ja es podrà començar la docència presencial tal i com la teníem prevista. Respecte al calendari de setmanes alternes, informar-vos que no es va a modificar.

Des de l’equip directiu hem fet el possible per tal de no prendre aquesta decisió, però finalment creguem que es la millor opció donat l’evolució dels esdeveniments.

Esperem la vostra comprensió i com sempre estem ací per a atendre tots els vostres dubtes.

Salutacions cordials,

L’Equip Directiu