Dispensa d’assistència a classe

Abans de sol·licitar la dispensa et recomanem que primer revises el Model Docent que se seguirà aquest curs pròxim en la teua titulació:

Model Docent ETSINF CURS 2020/2021

El model docent està orientat a maximitzar la presencialitat en una situació de restriccions d’espai i circulació a causa de la pandèmia, però al seu torn proporciona a l’alumnat la possibilitat de seguir la docència de manera online. És per aquest motiu que les dispenses es concediran només en aquells casos estrictament necessaris, en els quals s’argumente i justifique que no és possible seguir la docència de manera online.

TERMINIS

Per a GRAU

• Semestre A i ANUAL: de l’1 al 30 de setembre de 2020
  • Semestre B: del 8 al 26 de febrer de 2021

Per causes sobrevingudes molt justificades es podrà sol·licitar al llarg del semestre.

Per a DOBLE GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA I ADE

• Semestre A i ANUAL: de l’1 al 30 de setembre de 2020
  • Semestre B: termini a determinar per la Secretaria de la Facultat d’ADE

Per a MÀSTER