Dispensa d’assistència a classe

Es realitza electrònicament des de la intranet de l’estudiant en l’apartat de Secretaria Virtual/Sol·licituds/Sol·licitud de Dispensa d’Assistència a classe i es pugen els documents justificatius de les causes al·legades en format pdf.

Documentació a aportar:

Activitat laboral: es pujarà a l’aplicació l’informe de vida laboral i contracte de treball en el qual s’incloga l’horari laboral i el període de contractació.
     Situació familiar: es pujarà la documentació justificativa (llibre de família, etc.).
     Activitat esportiva: es pujarà el BOE o DOGV on estiga inclòs l’estudiant en el cas d’esportistes d’elit.
     Malaltia: es pujaran els certificats mèdics justificatius.
     Altres: dificultats o impossibilitat d’assistència, causa sobrevinguda, etc.

En cap cas s’aprovaran dispenses amb efectes retroactius. La dispensa s’aplica a partir del moment de presentar la sol·licitud. Per a períodes de menys de 14 dies lectius no se sol·licitarà la dispensa.

TERMINIS

PER A GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA, CIÈNCIA DE DADES I ENGINYERIA INDUSTRIAL I ROBÒTICA

• Semestre A:de l’1 al 22 de setembre de 2023
  • Semestre B:del 1 al 16 de febrer de 2024

Per causes sobrevingudes molt justificades es podrà sol·licitar al llarg del semestre.

DOBLE GRAU INF+ADE

• Semestre A:de l’1 al 22 de setembre de 2023
  • Semestre B: del 16 de gener al 6 de febrer de 2023

Dispensa d’asistència a clase NOMÉS per asignatures de Enginyeria Informàtica.

Per a MÀSTER

• Semestre A: Del 1 al 22 de setembre de 2023
  • Semestre B: Del 1 al 16 de febrer de 2024

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 votos, promedio: 3.20 de 5)