Dos estudiants de la ETSINF d’estada en la NASA després d’assistir a una xarrada a l’escola

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (ETSINF) s’enorgulleix d’anunciar que dues dels seus estudiants, Jorge Moreno Latorre i Alejandro Jiménez Martí, han sigut convidats a realitzar una estada en la NASA durant aquest quadrimestre. Tots dos estudiants, pertanyents a la branca d’Enginyeria del Programari del Grau en Enginyeria Informàtica, van obtindre aquesta oportunitat única després d’assistir a una xarrada en la ETSINF l’estiu passat, impartida per dos representants de la NASA.

Els estudiants van ser entrevistats pels ponents de la xarrada i, a causa del seu talent i potencial, la NASA va decidir finançar completament les seues visites.
L’àrea de comunicació de la UPV publicarà en el seu lloc web de la UPV pròximament una entrevista a tots dos sobre aquest assoliment.

Aquest fet demostra que assistir a esdeveniments organitzats per la ETSINF pot obrir portes a oportunitats úniques i inesperades.
Felicitats a Jorge i Alejandro per aquest gran assoliment!