Trobada de projectes Aprenentatge Servei -ApS-

El passat 6 de març organitzem en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (**ETSINF UPV) una trobada oberta de projectes innovadors de ApS (Aprenentatge Servei).

ETSINF UPV s’uneix com una de les Escoles pioneres en la UPV, de la mà del Vicerectorat d’Estudis, Qualitat i Acreditació i del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport, a implantar aquest tipus de metodologia d’Aprenentatge Servei (ApS) en el marc de la seua activitat docent.

Aquesta metodologia d’ensenyament permet la formació de l’alumnat posant els continguts teòrics de l’aula al servei de la societat. L’alumnat treballa a aportar solucions a projectes reals dins de col·lectius que no tenen recursos per a poder-los resoldre (Col·legis públics o Centres Especials d’Ocupació, entre uns altres). Assumeixen responsabilitats i contribueixen socialment.

La iniciativa va comptar amb la participació de professorat i alumnat del centre que van valorar la seua experiència en el desenvolupament d’aquest tipus de projectes innovadors. També va assistir la Vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació, Rosa Puchades, el Director de l’ICE, Javier Oliver i la directora de ETSINF UPV, Silvia Terrasa.

Us deixem una galeria d’imatges gràcies a les fotografies que el professor Miguel Rebollo ha pujat a Flickr:

Jornadas ApS

Estas otras imágenes también recogen algunos de los momentos de la jornada: