Lliurament dels Premis de la Càtedra Stadler a millors projectes monogràfics

Ahir tard la Sala d’actes de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica va acollir el lliurament dels Premis de la Càtedra Stadler, amb lliurament de cinc guardons als millors treballs monogràfics en l’àrea d’enginyeria informàtica, a més del reconeixement al millor expedient de Grau en Enginyeria Informàtica.

La convocatòria dels premis Càtedra Stadler als millors treballs de final de grau o màster per al curs 2018-2019 ha rebut un total de 7 projectes presentats, 5 en l’àrea d’informàtica.

• Àrea Informàtica: Ciberseguretat.

Verificació automàtica del protocol TLS 1,3 usant maude-*NPA de José Lluch Palop.

• Àrea Informàtica: Testing, validació i verificació

Verificació de programes escrits en PLC per a entorns insdustriales d’Hugo Pastor Llorente.

• Àrea Informàtica: Serveis i comunicacions.

Planificació de tècniques de millora de plans per a smart cities de Liseth Stefania Jiménez València.

• Àrea Informàtica: Anàlisi de tècniques de mineria de dades.

En aquesta categoria han estat reconeguts dos projectes després de decisió del jurat de repartir el premi entre tots dos, a causa de l’alta nota obtinguda per tots dos i a la mínima diferència entre ells.

Ciència de dades per a la medicina de precisió: Aplicacions al diagnòstic genómico del neuroblastoma de Paloma Cuenca Gil i Desenvolupament d’una aplicació per al análissi estadístic de processos industrials multivariantes d’Ignacio Díaz Arellano.

Al costat d’això va rebre el premi a l’excel·lència acadèmica l’alumne de Grau en Enginyeria Informàtica, Fernando Alcina Sanchís.

​El jurat estava compost per:

El professor de ETSINF i subdirector de la Càtedra Stadler, Santiago Escobar, la professora i subdirectora d’ordenació acadèmica en el DSIC de la ETSINF, Mª Carmen Penadés, el Professor i subdirector d’emprenedoria de la ETSINF, Patricio Letelier; el Responsable SW i TIC de Stadler, Francisco del Riu i el Director de IT de Stadler, Juanjo Gómez i el premi està dotat amb 500 euros per a cada categoria i 1000 euros en el cas de l’expedient acadèmic.

A més es van lliurar els premis en la categoria de Disseny que va rebre Isabel Pilar Rodríguez- Manzaneque Alberca pel disseny d’un seient ergonòmic per a la millora del confort del passatger i en la categoria d’Organització de mercat que va rebre Luis Gracià Soto pel seu estudi de solucions i disseny conceptual d’un tren “Intercity”.

La Càtedra Stadler porta diverses edicions concedint el premi a l’excel·lència acadèmica en el grau de disseny i des de l’any passat ha ampliat les categories a Enginyeria informàtica, Organització de mercat i Energia.

Enhorabona a tots els premiats!

Accés a l’acta de resolució dels premis

Premio Cátedra Stadler José Lluch Palop

Premi Càtedra Stadler categoria Ciberseguretat: José Lluch Palop

Premi Càtedra Stadler Hugo Pastor Llorente

Premi Càtedra Stadler categoria testing i validació: Hugo Pastor Llorente

El professor responsable de la Càtedra Santiago Escobar recull el premi de Liseth Estefanía Jímenez, categoria serveis i comunicacions, que no va poder estar present en el lliurament.

Premio Cátedra Stadler Paloma Cuenca Gil

Premi Càtedra Stadler categoria Mineria de dades: Paloma Cuenca Gil

Premio Cátedra Stadler Ignacio Díaz Arellano

Premi Càtedra Stadler categoria Mineria de dades: Ignacio Díaz Arellano Premi millor expedient en Grau d’Enginyeria Informàtica Fernando Alcina Sanchís

Premi Categoria Disseny: Isabel Pilar Rodríguez- Manzaneque Alberc.

Premi Categoria Organització de mercat: Luis Gracià.