Guanyadors del repte del Museu d’Informàtica en les Jornades d’Acolliment

Durant les Jornades d’Acolliment de la ETSINF, el Museu d’Informàtica va proposar un repte a les i els assistents que consistia a desxifrar el missatge ocult en el codi binari de les portes d’accés als edificis.
Una vegada rebuts els correus i analitzades les respostes, hem observat un empat per hora de recepció i algun correu excel·lent on no solament se’ns donava la resposta sinó que justificava tot el seu procés d’anàlisi fins a arribar a la solució.
És per això que el Museu d’Informàtica ha decidit augmentar a més de dos guanyadors, i finalment seran 6 els premiats:
Rafael Estellés Tatay
Nuria Gallego Ariño
Ramsés Cuartero Baena
Carlos Cordero Bernabeu
Rubén Royo Marco
Francisco Tomás García Ruiz
Felicitats!
En breu, el Museu d’Informàtica contactarà amb les persones a dalt esmentades per a indicar-los com recollir el seu premi.
Jornadas Acogida 2019 ETSINF UPV
Jornadas Acogida 2019 ETSINF UPVJornadas Acogida 2019 ETSINF

NetejaRessalta les paraules desconegudesUtilitza les formes valencianes
Tradueix mentre s’escriu Copia el text
Permet l’ús del text de manera anònima per millorar el servei de traducció

Premeu Ctrl + Intro per a traduir des del teclat
El Traductor de Softcatalà és un traductor automàtic entre el català i les següents llengües: castellà, anglès, portuguès, francès, occità (aranès) i aragonès, basat en el projecte de programari lliure Apertium.

Des de Softcatalà mantenim i millorem els diversos parells de llengües afegint paraules i regles noves. Si voleu col·laborar en el desenvolupament del Traductor, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres.

Ajudeu-nos a millorar

Heu trobat un error? Aviseu-nos si veieu cap problema.
Teniu algun dubte?

Al fòrum resolem totes les qüestions.
Baixeu l’aplicació per al vostre telèfon

APP PER A ANDROIDAPP PER A IPHONE
El traductor de Softcatalà funciona gràcies a

logo d’Apertium
logo universitat d’Alacant
logo prompsit
logo Transducens
logo LSI Universitat d’Alacant

Softcatalà © 1998-2019

El contingut està disponible sota la llicència Atribució – CompartirIgual 4.0 si no s’indica el contrari.