Informació sobre l’admissió i matrícula d’alumnat de nou ingresso

Procés d’admissió i matrícula: què has de saber

El passat 16 de juny es van conèixer els resultats de la Prova d’Accés a la Universitat en la Comunitat Valenciana. A partir d’aquest moment i fins divendres que ve, 7 de juliol a les 14.00 hores, l’alumnat interessat de nou ingrés podrà realitzar la preinscripció als graus universitaris.

Els resultats sortiran publicats una setmana més tard del termini de sol·licituds; el divendres 14 de juliol. L’estudiantat admès coneixeran quina és la plaça assignada entre les titulacions triades mitjançant un missatge de text (SMS), amb la informació sobre el grau en el qual hagi estat admès i posteriorment, rebrà un altre missatge amb el dia i hora de citació per a realitzar la matrícula, a més d’un pin d’accés.

Els dies de matrícula seran el 17 i 18 de juliol. Podràs accedir a tota la documentació de matrícula en el següent enllaç: http://www.upv.es/contenidos/smat/etsinf/indexnormalc.html

A més, el dia 17 de juliol a les 9:00h, tindrà lloc una sessió informativa en línia que resoldrà dubtes i ajudarà als estudiants en el procés de matrícula.

Accedeix ací al video de la sessió

Pots també accedir en aquest enllaç: https://bit.ly/charlamatricula2023

El dia d’assignació de la cita de la matrícula, 90 minuts abans de l’hora estipulada, l’alumnat podrà entrar en la seu i emplenar els camps de dades personals per a agilitzar el procés de matrícula. No serà fins a l’hora acordada quan l’estudiantat podrà triar en quin grup inscriure’s per a començar els estudis en el curs 2023/2024.

I ja només quedarà acudir a les Jornades d’acolliment per a alumnat de nou ingrés, que se celebraran els dies 7 i 8 de setembre, depenent del grau en el qual l’alumnat hagi estat admès. Us recomanem assistir perquè conegueu les aules, instal·lacions, professorat i assignatures de la titulació que us acompanyaran en els pròxims anys.

CURS 2023/24
JORNADES ACOLLIDA
TITULACIONS DIA HORA
Grau en informàtica industrial i Robòtica 7 de setembre 9,30 a 13,30 h.
Grau en Ciència de Dades 7 de setembre 9,30 a 13,30 h.
Grau en Enginyeria Informàtica 8 de setembre 9,30 a 13,30 h.
Doble Grau INF+*ADE 8 de setembre 9,30 a 13,30 h.
Doble Grau MAT+*INF Teleco 9,00 a 13,30 h.
Doble Grau GDATOS+*GIOI Industrials 9,30 a 13,30 h.
Màster Universitari en Enginyeria Informàtica 7 de setembre 9,30 a 13,30 h.
Màster Universitari en Humanitats Digitals 7 de setembre 9,30 a 13,30 h.
Màster Universitari en Ciberseguretat i Ciberinteligencia 7 de setembre 9,30 a 13,30 h.

Aquí tens un vídeo informatiu del que es tractarà en aquestes jornades. Aquestes jornades són per a alumado de nou ingresso tant de graus com de màster.

Les classes del curs 2023/2024 començaran l’11 de setembre.