Premis a l’excel·lència docent i Premis DAETSINF en la celebració de Santa Tecla

El passat 9 de maig vam celebrar Santa Tecla en un acte en el qual participem membres del centre, tant personal administratiu i de serveis (PAS) com a personal docent investigador (PDI) i alumnat.

Durant un sopar de germanor es van atorgar els Premis a l’excel·lència 2018, a més es va celebrar la primera edició d’uns premis especials que atorga la Delegació d’Alumnes.

Al costat d’això, aprofitem la trobada per a homenatjar el professor Robert Fuster (DMA), que es jubilarà en el present curs.

Un total 536 estudiants de la ETSINF va participar en l’enquesta que va determinar els guardons de Delegació. La comissió de la Delegació d’Alumnat que va triar les categories premiades i va coordinar l’enquesta per a la votació dels premis ha estat composta pels alumnes Marc Diago Sans, Victoria Beltrán Domínguez, Alba Serrat Troncho i Xavi Calvo Moratilla.

Els reconeixements d’aquesta edició han estat:

Premis a l’Excel·lència Docent:
María Elvira Baydal Cardona (DISCA) i María Martínez Miquel (DLA).

Premi a Excel·lència del PAS:
M. Amparo Cuesta Falomir.

Premis de l’alumnat:

Premi al professor de l’any: Josep Silva Galiana (DSIC)
Premi al despatx millor decorat: Josep Silva Galiana (DSIC)
Premi al professor més divertit: Moisès Pastor Gadea (DSIC)
Premi al professor FLIP-davant (millor professor FLIP): Ángeles Calduch Llosa (DEIOAC)
Premi a la veu de la ETSINF: Agustín Rafael Espinosa Minguet (DSIC)
Premi al millor servei: Biblioteca.

Gràcies a tots/es els que heu fet possible aquesta trobada i enhorabona a tots els premiats. Us esperem en la pròxima edició.