Després de la reunió entre els representants de la Delegació d’Alumnes, l’adreça i el professorat de l’Escola que va tindre lloc el 12 de gener per la imminent realització d’exàmens presencials en el centre, tant els alumnes com el cos docent ha rebut els preceptius correus electrònics tant per part de la Delegació d’Alumnes com per part de l’adreça del centre, on es detallen els criteris i recomanacions per a dur a terme els exàmens amb les majors garanties de seguretat enfront de la COVID-19.
En determinats casos concrets, els exàmens requereixen d’una avaluació presencial, per això s’han redactat les següents pautes sobre com procedir a l’entrada i eixida dels exàmens que finalment es facen de manera presencial:
Tal com declara la Delegació d’Alumnes en el mail que ha enviat a l’alumnat: “s’ha sol·licitat que el màxim número possible de les proves es faça de manera telemàtica, a fi de reduir els contactes. No obstant això, volem fer especial èmfasi en la importància de complir amb la Normativa d’Honestedat Acadèmica, ja que una de les principals motivacions del professorat per a dur a terme les proves presencialment és la desconfiança en l’alumnat i en el compliment d’aquesta normativa, especialment en el que a còpia i plagi es refereix . Per aquesta raó us animem a demostrar que l’alumnat d’aquesta escola és honest i de pas llevar pes a l’argument de la còpia per a facilitar la realització d’exàmens en línia d’ara en avant“.
Així mateix, l’equip de professors també ha rebut un correu on se’ls indica la manera de gestionar les entrades i eixides, l’organització i el desenvolupament dels exàmens presencials en el període de gener i febrer de 2021.
Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració.