Sessió de llançament de projectes multidisciplinaris ETSINF – BBAA

Dimarts passat, 20 de setembre, a la vesprada, es va realitzar la sessió de llançament de la iniciativa de projectes multidisciplinaris entre alumnat de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica i la Facultat de Belles arts. Durant la sessió es va donar a conéixer la iniciativa, va haver-hi un descans – café i una sessió de treball per a començar a definir els productes que desenvoluparan.

Persones de l’empresa HP, que col·labora amb la iniciativa a través de la càtedra HP-UPV, van realitzar una breu presentació on van parlar de la seua experiència en projectes multidisciplinaris i van comentar el seu suport a aquesta iniciativa.

L’alumnat que participa en aqueixa iniciativa està matriculat en les assignatures Projecte enginyeria de programari de la Branca Enginyeria del Programari del 4to curs del Grau en Enginyeria Informàtica de la ETSINF i Disseny d’interfície d’usuari de 3er i 4to curs del Grau en Disseny i Tecnologies Creatives de la Facultat de BBAA.

Els participants de totes dues assignatures sumen unes 140 persones i han format 17 equips d’entre 6 i 9 integrants. Cada equip desenvoluparà durant el cuatrimentre un producte programari alineat amb alguns dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible). Els i les estudiants d’informàtica desenvoluparan el programari i els i les estudiants de disseny treballaran en el disseny conceptual del producte i de la seua interfície d’usuari.
El resultats dels aquests projectes es presentarà en la Fira de Projectes que es realitzarà el 15 de desembre en la ETSINF.