Un equip d’ETSINF subcampió en Cajamar UniversityHack 2018

L’equip Always Learning Deeper, compost per Jaime Ferrando, Javier Iranzo i Javier Rodríguez ha quedat subcampió en el Datathon UniversityHack 2018 promogut per Cajamar que es va concloure el passat 12 d’abril amb la presentació dels millors treballs i fallada del jurat nacional en Medialab-Prado a Madrid.

Els tres estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica, ETSINF, participaven en el repte “Salesforce Predictive Modelling”on es convidava a trobar el millor model de regressió mitjançant el desenvolupament d’un model predictiu que definira amb precisió el poder adquisitiu del client a partir de 90 característiques anònimes per a realitzar estimacions i prediccions. Per a açò podien utilitzar diferents tècniques de Machine Learning disponibles per a aquest tipus de problemes.

Javier Rodríguez és actualment investigador en l’ITI, Institut Tecnològic d’Informàtica de la UPV,  mentre que Jaime Ferrando és Data  Scientist en Polystar Group i Javier Iranzo és becari en el Grup de Recerca Machine Learning and Language Processing de la UPV. Des d’aquestes línies els donem l’enhorabona i els desitgem molt èxit en la seua activitat.

Cajamar UniversityHack 2018 és un esdeveniment dirigit específicament a alumnat dels millors centres formatius en Data Science d’Espanya. En la present edició han participat 19 centres de tota Espanya que podien presentar fins a 10 equips cadascun compostos per un màxim de 3 participants per equip.

Guanyadors edició 2018

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)