Akkodis visita la Ciutat Politècnica de la Innovació per a conéixer i invertir en la R+D+I de la UPV

La multinacional Akkodis visita la Ciutat Politècnica de la Innovació per a conéixer i invertir en la R+D+I generada en l’ecosistema científic i emprenedor de la Universitat Politècnica de València (UPV).

En la trobada ha participat Pilar Agustí, gestora de l’Oficina Internacional i d’Intercanvi de la ETSINF, al costat de tècnics/as d’altres centres.

La multinacional europea d’enginyeria Akkodis està valorant València com a ciutat d’expansió. Akkodis és una de les líders globals en el mercat de l’enginyeria i R+D i s’encarrega de subministrar estudis, serveis i assistència tècnica en sectors aeronàutic i aeroespacial amb quatre línies de servei: consultoria, solucions, talent i acadèmia. El 22 de març el representant de la multinacional inversora va tindre l’oportunitat de conéixer els models de col·laboració amb la UPV per a la captació de talent i el desenvolupament de projectes d’innovació. Així, els va presentar l’ofereix UPV personal del Servei Integrat d’Ocupació, Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica ETSINF, Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny ETSID, Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació i Fundació Ciutat Politècnica de la Innovació.

Més informació en la web de la UPV: https://innovacion.upv.es/es/la-innovacion-upv-foco-de-inversion-internacional/

Font de la imatge : Ciutat Politècnica de la Innovació