27 projectes presentats en la quarta edició de Feriaetsinf

17 aplicacions per a mòbils i 10 videojocs van ser presentats en la IV edició de Feriaetsinf, la fira de projectes que es va celebrar el passat 16 de desembre en les instal·lacions de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica i que està organitzada per Start.inf, l’espai d’emprenedoria de l’escola.

Durant la jornada, es van donar a conèixer els 27 projectes en els quals han estat treballant de manera conjunta estudiants de la ETSInf i de la Facultat de Belles arts, ja que Feriaetsinf és un projecte de col·laboració multidisciplinària en el qual estan involucrats 80 alumnes de la branca Enginyeria del Programari 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica i 40 estudiants de 3r i 4t del Grau en Disseny i Tecnologies Creatives.

Finalment, van ser més de 200 els participants en aquesta quarta edició entre estudiants dels equips expositors, assistents, professors i responsables de les empreses que també van acudir a aquesta cita, com són Edicom, Mercadona, Capgemini, ADDInformática, Pangeanic i Bounsel.

Pots conèixer els detalls dels 27 projectes presentats en la web de l’esdeveniment: www.feriaetsinf.org