ACM RSA CryptoHack – 3a Edició

El 28 de Febrer tindrà lloc la tercera edició del RSA #CryptoHack, que consisteix a trencar la clau criptogràfica del famós sistema de xifrat RSA. Trencar? sona complicat? tranquil@, únicament cal descompondre un número enorme en els seus factors primers.

INSCRIPCIÓ

El 21 de Febrer a les 15.00 a l’Aula 0.5 de l’Edifici G tindrà lloc la sessió informativa, on el professor de Criptografia de l’escola Damián López introduirà el concurs i la part criptogràfica d’aquest. No es requereixen coneixements previs i està pensat perquè la competició siga justa per a alumnes de tots els cursos.

Durant tota aqueixa setmana heu de desenvolupar codi per al concurs, no solament quant als algorismes per a trencar descompondre la clau i per a manejar números grans, si no també programar les estratègies a usar durant el concurs.

Finalment, el 28 de Febrer a les 15.00 en els Laboratoris 7 i 8 del DSIC, tindrà lloc el concurs (de manera presencial), en el qual durant una hora els concursants intentaran aconseguir el major nombre de punts possibles (s’aconsegueixen per la grandària de la clau i el número d’aquestes que trenques).

Els premis del concurs són un Kit d’iniciació Arduino, una Raspberry Pi 3 Model B+ i una placa Arduino Mega 2560 a repartir entre els tres primers llocs.

Pots apuntar-te en el formulari d’inscripció

Consulta les bases ací

Dades importants: