Artemis Code emergeix com a empresa innovadora després de la Legal Hackathon de 2022

Un grup d’estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica de la ETSINF ha fundat Artemis Code, una empresa centrada en solucionar els desafiaments de gestió d’informació en el sector legal. Després de participar en la Legal Hackathon de 2022, van identificar una oportunitat de negoci i van començar a desenvolupar un producte programari. Amb el suport de Start.inf, l’espai d’emprenedoria de la ETSINF, estan avançant en el seu projecte i explorant oportunitats d’acceleració per a potenciar la seva iniciativa emprenedora.

Al maig de 2023, un grup d’estudiants de 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica de la ETSINF ha constituït Artemis Code com una nova empresa. Els socis fundadors de Artemis Code són Joan Ortega García, Guillermo Hervás Miguel, Adrián Pozo Esteban, Aarón Gil Moya i Francisco Soler Vila, els qui han unit els seus coneixements i habilitats per a emprendre en el camp de la tecnologia i la informàtica.

A més dels socis fundadors, altres estudiants de la ETSINF col·laboren amb ells en el projecte. Entre ells es troben Adrián Lucas Del Moral, Mireia Pires State i Fernando García Barra. Cadascun d’ells s’especialitza en diferents branques de l’enginyeria informàtica: Joan s’enfoca en les Tecnologies de la Informació, Guillermo, Adrián Pozo, Adrián Lucas i Fernando es dediquen a l’Enginyeria del Programari, Aarón i Fernando s’especialitzen en Sistemes d’Informació, i Mireia se centra en la Computació.

El camí cap a l’emprenedoria per a Artemis Code es va iniciar després de la seva participació en la Legal Hackathon de 2022, on van identificar les necessitats existents en l’àmbit de la gestió d’informació dins del sector legal. Motivats per aquesta oportunitat de negoci, els estudiants van començar a donar forma a la seva idea de negoci, centrada en el desenvolupament d’un producte programari innovador per a abordar aquests desafiaments.

En Start.inf, l’espai d’emprenedoria de la ETSINF, han comptat amb un espai de treball, suport i orientació per a treballar en el seu projecte. Actualment estan realitzant una sèrie d’activitats de difusió i contactes amb clients potencials per al seu producte, al mateix temps estan en converses per a integrar-se en una acceleradora per a potenciar el seu projecte d’emprenedoria.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votos, promedio: 5.00 de 5)