Aula Roche-UPV Jornada “Oncologia i Bioinformática”

L’Aula d’Empresa Roche ha organitzat una Jornada sobre oncologia i bioinformática que se celebrarà el pròxim 12 d’abril en el marc de les activitats promogudes per l’Aula.

L’accés és gratuït prèvia inscripció en aquest enllaç:

Data: 12 d’abril de 2019
Horari: des de 9.00 fins a 14.00
Lloc: Ciutat Politècnica de la Innovació. Saló d’Actes del Poal Roig. Universitat Politècnica de València

Ponents

• Dra. Ana Lluch (Hospital Clínic Universitari de València, INCLIVA)
  • Dra. Fátima Al-Shahrour (Centre Nacional d’Investigacions Oncològiques, CNIO)
  • Dr. Ángel Guerrero (Institut Valencià d’Oncologia, IVO)
  • Dr. Javier De les Rivas (Centre d’Investigació del Càncer, USAL-CSIC)

Objectiu

L’objectiu d’aquesta jornada és mostrar a l’audiència algunes línies d’investigació en genòmica i bioinformática que s’estan realitzant sobre el càncer i els reptes i demandes que es plantegen des de l’àmbit clínic. D’una banda comptarem amb científic@s les àrees de la qual d’investigació se centren en l’anàlisi genómico mitjançant (noves) tècniques bioinformáticas i d’altra banda comptarem amb responsables médic@s que porten a la pràctica les teràpies més innovadores en el tractament clínic-oncològic. A partir de les exposicions que realitzaran l@s ponents se celebrarà una taula redona que pose en comú els reptes i solucions als quals s’enfronta la medicina de precisió aplicada al tractament del càncer.

9.15 Obertura de la jornada
9.30 Les tècniques bioinformáticas en la investigació oncològica
11.00 Pausa amb café
11.30 Aplicació de la investigació a la pràctica clínica
13.00 Mesa redona i torn obert de preguntes.
14.00 Clausura de la jornada

Assistència i inscripció

L’assistència a la jornada és gratuïta prèvia inscripció. El nombre de places estarà limitat a l’aforament del lloc de celebració. http://www.upv.es/contenidos/aroche/noticia_1068281c.html