César Ferri, participa en el debat sobre el sector TIC organitzat per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic UPV

César Ferri, subdirector de Relacions a l’Entorn Professional de la ETSInf, va participar el passat 9 de desembre en una de les taules de debat organitzades per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Politècnica de València en les quals es va parlar de l’estat actual del sector de les tecnologies de la informació i les comunicacions en la Comunitat Valenciana i el seu impacte en la transformació del model econòmic.

En aquesta ocasió, el cicle de taules redones es va programar en format online i portava per títol El paper del sector TIC en la Digitalització empresarial: Reptes i Oportunitats. Els debats es va estructurar a través de dues taules redones formades per experts i actors rellevants de l’àmbit TIC de la Comunitat Valenciana.

La primera taula de debat va estar formada per representants d’empreses de la Comunitat, mentre que la segona taula, en la qual va participar el subdirector de Relacions amb les Empreses de la nostra Escola, estava composta per membres d’institucions relacionades amb el sector TIC com Laura Olcina, directora gerent de ITI; César Ferri, subdirector de Relacions amb Empreses de la ETSINF; Ignacio Mas, CEO de l’Associació Valenciana de Startups; Pilar Raro, vicepresidenta de la AVIT; Ángel Ortiz, subdirector de Planificació de la ETSII i Alejandro Blasco, president i membre fundador del COIICV.

Sessió gravada de la taula redona amb institucions del sector TIC:

L’objectiu d’aquestes activitats organitzades per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic és poder mesurar el grau d’adopció de les tecnologies digitals en el nostre entorn productiu, el potencial d’impactar en el mateix i la capacitat de la Comunitat Valenciana per a adoptar-les de manera avantatjosa. Es tracta d’obtindre una radiografia de l’estat actual d’adopció de la digitalització, així com de la indústria tecnològica que ajuda a potenciar el seu ús.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 1.00 de 5)