Exposició ‘Instantànies de Cooperació’ fins a 20 de desembre en espai.inf

La Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica, ETSINF, de la UPV presenta l’exposició fotogràfica, Instantànies de Cooperació que pots visitar en espai.inf fins al proper 20 de desembre.

Mitjançant aquesta exposició es pretén difondre, promoure i reconèixer la participació de la comunitat universitària en els àmbits de la solidaritat i de la cooperació al desenvolupament. Les fotografies aborden directament la temàtica des de dues modalitats diferenciades:

• PROJECTE:

Les fotografies estan vinculades a projectes que fomenten el desenvolupament humà sostenible, l’educació per al desenvolupament o la participació social, i mostren les problemàtiques derivades de la pobresa i la desigualtat.

• REALITAT:

Les fotografies mostren diversos aspectes de les realitats i la vida quotidiana dels llocs on es van desenvolupar aquests projectes.

Aquesta exposició pretén mostrar la realitat de les persones, llocs o projectes (segons modalitat) des d’un punt de vista positiu i alegre, centrant-nos en les capacitats de desenvolupament de les persones.

Accés lliure
Lloc: espai.inf planta baixa edifici 1I Mapa