La Càtedra Stadler resol els premis als millors Treballs de Fi de Grau i Màster del curs 2019-2020

La Càtedra Stadler ha comunicat la resolució dels Premis als Millors Treballs de Fi de Grau i Màster del curs passat. Es tracta de la tercera edició d’aquests premis i, en aquesta ocasió, han participat una vintena de treballs relacionats amb les titulacions que s’imparteixen a la nostra escola.

Finalment, han resultat guardonats quatre projectes presentats per estudiants de la ETSINF, relacionats amb les quatre àrees temàtiques en les quals es dividien els premis vinculats amb el sector informàtic. Els guardonats rebran la quantitat econòmica de 500€ cadascun, tal com s’estipulava en les bases de la present convocatòria. Es tracta dels següents treballs:

Jesús Ródenas Huerta
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica
Àrea: Ciberseguretat
Sergi Sanz Carreres
Titulació: Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari
Àrea: Testing, validació i verificació de programari
Alejandro Marco Palomares
Àrea: Sistemes i solucions multimèdia
Gonçal Vicent Garcés Díaz-Munío
Titulació: Màster Universitari en Intel·ligència Artificial, Reconeixement de Formes i Imatge Digital
Àrea: Aplicacions de ciència de dades
En total, s’han rebut 17 sol·licituds relacionades amb les matèries de l’àrea d’informàtica:
  • Ciberseguretat
3 – Grau en Enginyeria Informàtica
1 – Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació
  • Testing, validació i verificació de programari
3 – Grau en Enginyeria Informàtica
3 – Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari
  • Sistemes i solucions multimèdia
2 – Grau en Enginyeria Informàtica
1 – Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari
  • Aplicacions de ciència de dades
1 – Grau en Enginyeria Informàtica i Administració d’Empreses
1 – Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari
1 – Màster Universitari en Intel·ligència Artificial, Reconeixement de Formes i Imatge Digital
1 – Màster en Big Data Analytics
Des de la Càtedra Stadler estan preparant la pròxima edició d’aquests premis que correspondran amb els treballs presentats aquest curs 2020-2021.