L’estudiant d’Enginyeria Informàtica Cristina Navarro ens parla sobre el seu llibre Escala al cel

Cristina Navarro Font és una estudiant de 3r del Grau d’Enginyeria Informàtica que combina la seua formació amb la seua passió literària. Hem conversat amb ella per a conéixer més sobre la seua primera novel·la “Escala al cel” el seu procés creatiu, inquietuds en l’àmbit de la informàtica i pròxims projectes.

Escolta l’entrevista on ens respon a qüestions com l’origen de la seua passió per l’escriptura, el gènere literari fantàstic, el rol d’escriptora, l’elecció d’enginyeria informàtica com a carrera professional, la influència de la UPV en el contingut del llibre, l’ús de Amazon com plataforma de difusió i els seus pròxims projectes literaris i professionals.

Entrevista realitzada per Mariajo Rodríguez, periodista col·laboradora en la gestió de la comunicació de ETSINF UPV.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votos, promedio: 4.50 de 5)