Arriben les Jornades d’Innovació docent 2020 JIDINF

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica organitza els pròxims 22 i 23 d’octubre una nova edició de les Jornades d’Innovació Docent JIDINF’20, amb el propòsit de divulgar i reconéixer el treball del professorat en termes de millora del procés d’aprenentatge per part de l’alumnat dins de l’àmbit de les Competències Transversals i Innovació Educativa.

Al mateix temps, suposa una ocasió immillorable per a conéixer de primera rage accions i projectes desenvolupats en altres contextos.

L’objectiu principal de les Jornades és donar a conéixer, mitjançant vídeos curts, les activitats d’innovació docent que el professorat ha desenvolupat en les seues assignatures o tinga previst posar en marxa el pròxim curs, relacionades amb metodologies docents, desenvolupament de competències transversals o pràctiques educatives innovadores en l’àmbit de l’enginyeria informàtica.

En aquesta edició s’ha substituït el format pòster per presentacions audiovisuals que s’emetran en jornades virtuals els dies assenyalats.

Algunes de les temàtiques tractades en edicions anteriors són:

Treball i avaluació de Competències Transversals.
Disseny d’instruments de Mesura i Avaluació Contínua.
Metodologies ApS, Docència Inversa, Aprenentatge basat en Projectes, Emprenedoria, etc.
Pràctiques Educatives que afavorisquen la motivació, participació, rendiment de l’alumnat i qualitat de la docència.

La data límit per a enviar el resum és el 9 d’octubre (ampliació de termini) i la notificació d’acceptació del 12 al 16 d’octubre.

A més es publicarà un llibre d’actes amb ISBN. Serà necessari enviar un text de mínim 1500 paraules. La plantilla es pot descarregar de la pàgina web. Termini màxim per a enviar aquest text, el 30 d’octubre.

Pots ampliar informació en la web de JIDINF’20, els detalls d’enviament dels treballs i el programa ací: http://jidinf.webs.upv.es/