Miguel Angel Mateo, alumne de MUIINF, guanyador del VII Premi Acadèmic de AECOC en Tecnologia Aplicada

L’alumne del Màster d’Enginyeria Informàtica Miguel Angel Mateo és el guanyador del VII Premi Acadèmic de AECOC en la Categoria Tecnologia Aplicada

El passat 20 de Novembre Miguel Angel Mateo i Andrés Boza, alumne i professor del Màster d’Enginyeria Informàtica van recollir a Madrid el premi Acadèmic de AECOC en la Categoria Tecnologia Aplicada.

Els Premis Acadèmics de AECOC distingeixen els treballs acadèmics que millor desenvolupin mesures que permetin a les companyies ser més competitives en quatre categories: Màrqueting, Supply Chain, Tecnologia Aplicada i Sostenibilitat.

Els VII Premis Acadèmics de AECOC tenen una dotació econòmica de 3.000 euros per a l’autor i 1.000 per al tutor dels treballs guanyadors, així com 1.000 euros per als autors reconeguts amb accèssit en cadascuna de les quatre categories (màrqueting, supply chain, tecnologia aplicada i Pepsico-Sostenibilitat. A més, els guardons inclouen els Premis Especials de Carrefour, Nestlé i Pepsico, que brinden oportunitats laborals als alumnes seleccionats per aquestes empreses.

El jurat dels VII Premis Acadèmics de AECOC està compost pel president de l’Associació, Francisco Javier Campo; el seu director general, José María Bonmatí; el rector de la Universitat Pontifícia de Cometes i vicepresident de CRUE, Julio Martínez; el vicepresident de la Xarxa VA SER, Eduardo Manrique; l’expresident d’Eroski i membre de la Comissió Acadèmica del projecte d’ocupabilitat de AECOC, Consten Dacosta; i el director de formació de la CEOE, Juan Carlos Tejeda.

AECOC aposta per la convocatòria de Premis Acadèmics com a part del seu programa Universitat – Empresa posat en marxa en 2012, que en l’actualitat compta amb 65 centres universitaris participants i un abast anual de 1.700 joves en les seves activitats. Així mateix, el programa inclou en l’actualitat una línia de treball en favor de l’ocupabilitat en la qual estan col·laborant activament més de 75 companyies del sector.

El lliurament del premi va ser presidida per la Ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, i l’acte va reunir a més d’un centenar de màxims responsables del col·lectiu empresarial, acadèmic i dels principals mitjans de comunicació.

Pots accedir aquí a la nota de premsa de AECOC sobre els premis de periodisme i els premis acadèmics d’aquesta edició