Prop d’un centenar d’estudiants assisteixen a la xerrada sobre “Introducció a Machine Learning”

Al voltant de cent estudiants de l’escola van assistir el passat 18 de novembre a la xerrada de “Introducció a Machine Learning” organitzada per Developer Student Club de la UPV.

Els encarregats d’impartir la conferència van ser els alumnes Eric Marti i Vladyslav Mazurkevych. Després de constatar l’interès que desperta aquest tema, el DSC està pensant a organitzar una sèrie de tallers sobre aquest tema.

Que és Developer Student Clubs?

Developer Student Clubs són grups comunitaris basats ​​en universitats per a estudiants interessats ​​en les tecnologies de desenvolupadors, entre elles les de Google.

Els estudiants de tots els programes de grau o postgrau que estiguin interessats ​​a créixer com a desenvolupadors són benvinguts. En unir-se a un DSC, els estudiants augmenten el seu coneixement en un entorn d’aprenentatge peer-to-peer i creen solucions per a les empreses locals i la seva comunitat.

Developers Students Group Machine Learning