Sorteig per a assignar les places de convidats a l’Acte de Graduació 2019 #GradEtsinf19

Aquest matí s’ha dut a terme el procediment per a assignar les localitats dels convidats que estaran presents en l’acte de graduació, que se celebrarà el pròxim 25 d’octubre a les Escoles San José.

Enguany, per a una millor organització, l’accés a l’acte es realitzarà mitjançant un sistema d’entrada numerada. Només es podrà accedir a l’acte mitjançant invitació.

Ahir va concloure el termini per a registrar als convidats i aquest matí s’ha produït el sorteig per a determinar l’ordre de recollida de les invitacions.

En aquesta llista apareix la relació d’alumnes registrats i l’ordre per sorteig assignat a cada alumne inscrit.

Incloem adjunta la llista d’alumnes tal com ha quedat configurada després del sorteig

[pdf-embedder url=”https://www.inf.upv.es/www/etsinf/wp-content/uploads/2019/10/resultadosorteo.pdf”]