Un equip amb 2 estudiants de ETSINF gana l’II Health Hackathon de la Technical University of Dublin

L’equip de quatre estudiants del qual formaven part Marta de la Quadra Lozano, del Grau en Ciència de Dades, i Jorge Jiménez García, del Grau en Enginyeria Informàtica, han obtingut el 1r premi en l’II Health Hackathon organitzat per la Technical University of Dublin, en col·laboració amb el Tallaght University Hospital (https://www.tuh.ie/).

Tots dos estudiants es troben durant el curs 2022-23 en la Technical University of Dublin sota una estada Erasmus+ Estudios.

Enhorabona per aquest reconeixement!

(A la foto, el 4t per l’esquerra és Jorge Jiménez i la 6a per l’esquerra és Marta de la Quadra.

Us incloem un vídeo sobre el Hackathon en el qual tots dos estudiants apareixen al final, en el lliurament de diplomes (minut 3.14).