Visita de la subdirecció de relacions internacionals de ETSINF a la Technical University i el Trinity College de Dublin

La Sotsdirectora de Relacions Internacionals i Cultura, Daniela Gil Salom i la tècnic de l’àrea, Pilar Agustí han visitat el dimarts i dimecres d’aquesta setmana la Technical University Dublin (TUD) i el Trinity College Dublin (TCD). L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (ETSINF) acaba de signar un acord d’intercanvi acadèmic amb el Trinity College. Al mateix temps, la ETSINF manté des de fa diversos anys altre acord d’intercanvi amb la Technical University Dublin (TUD) que actualment compta amb dos alumnes de l’Escola estudiant en les seves instal·lacions.

Us deixem algunes imatges d’aquesta visita tècnica.