Accés al vídeo de la Jornada Virtual de Big Data

Vols conéixer quines seran les pròximes accions públiques i privades sobre Intel·ligència Artificial a Europa?

Vols repassar els reptes socials, polítics i econòmics que ha de superar el #bigdata perquè no siga una arma de doble tall?

Vols conéixer al detall un cas pràctic en el qual s’ha usat el #bigdata que va quedar el segon d’Espanya en el hackathon de Cajamar?

Escolta les reflexions sobre aquests temes en la Jornada virtual de Big data celebrada divendres passat en ETSInf UPV

Dijous passat 24 de setembre, es va celebrar de manera virtual la Jornada de Big Data, amb les ponències d’Ana García Robles, Berta Flores Martínez i José Blasco Nuñez de Cela i Cristina Monge.

Ana García Robles és la secretària general de Big Data Value Association (BDVA), una organització sense ànim de lucre creada a fi de generar un ecosistema al voltant de l’economia basada en les dades, i fomentar la cooperació entre investigadors, acadèmia, indústria, i la Comissió Europea en la investigació i la innovació en aquesta àrea.

Berta Flores Martínez i José Blasco Núñez de Cela són enginyers formats en la UPV i en el Màster de Big Data.

Cristina Monge és politòloga, assessora executiva de Ecodes, professora de sociologia en la Universitat de Saragossa i analista política en Infolibre, El País, TVE i Cadena Ser.

Programa:

1. Ana García Robles. “Cap a la convergència de la IA, la
Robòtica i el Big Data en l’àmbit europeu
.”

2. Berta Flores Martínez i José Blasco Núñez de Cela. “Anàlisi d’impacte de diferents festivals en els viatges de Blablacar.”

3. Cristina Monge. “Alguns embolics socials i polítics en què ens ha ficat el Big Data.”

Accedeix ací: https://youtu.be/jk02s6qt7vy