Balanç de l’Acte de graduació 2019 #GradEtsinf2019

L’acte reunió a més de 1100 assistents entre els homenatjats, familiars, empreses i institucions vinculades amb l’ETSINF.

Divendres passat 25 d’octubre la Sala d’actes de les Escoles San José de València va acollir per segon any consecutiu la celebració de l’acte de graduació dels alumnes/as titulats en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València durant el curs 2018/2019.

L’acte de graduació se celebra des de l’any 2009 com a reconeixement per part del Centre cap als alumnes que conclouen els seus estudis. En l’esdeveniment va participar el Vicerector d’Estudis, Qualitat i Acreditació de la Universitat Politècnica de València, Eduardo Vendrell, juntament amb autoritats de l’Escola.

Durant l’acte Ángeles Calduch Llosa, subdirectora d’Ordenació Acadèmica i Alumnat de la ETSINF va ser nomenada per la directora de l’Escola, Silvia Terrasa com a padrina de la promoció i va dedicar un emotiu discurs a l’alumnat present. Ángeles és doctora en Matemàtiques i professora de la ETSINF on imparteix classes d’estadística al costat de les seues tasques de gestió en la subdirecció del centre.

Després de la intervenció d’Ángeles Calduch va haver-hi un reconeixement cap a l’empresa Management Solutions per la seua col·laboració amb la ETSINF.

L’acte de graduació va reconéixer als titulats i titulades en el Grau d’Enginyeria Informàtica, el Màster Universitari en Enginyeria Informàtica i el Màster Universitari en Gestió de la Informació. Durant la celebració s’ha fet esment especial als alumnes/as amb millor expedient acadèmic en les titulacions, així com a l’expedient amb millor rendiment acadèmic en mobilitat internacional.

Familiars, empreses i altres entitats van ser convidats a la cerimònia i han estat presents juntament amb les entitats que han patrocinat aquesta edició: MS Solutions, Edicom, Everis, F1-Connecting/Dial Miniaplicació , Stadler i Sothis i representants de el Col·legi Oficial d’Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana, de el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Informàtics de la Comunitat Valenciana i de el Col.legi oficial de Bibliotecaris i documentalistes de la Comunitat Valenciana.

Cal destacar la participació en aquesta edició de Rafael Sánchez Romero tant en la producció de l’acte com en la direcció del vídeo dirigit a alumnes i alumnes en el qual va contribuir com a actor i en la direcció del contingut.

Es pot accedir ací a les imatges de l’acte i en breu incorporarem també el vídeo de la cerimònia: