El graduat en Informàtica Rafa Sánchez, segon en el Rànquing Nacional 2020 de Graduats Top en Enginyeria Informàtica que elabora SEDEA

La Universitat Politècnica és la tercera universitat espanyola amb més graduats top. “54 currículums d’infart i una formació exquisida, fruit de la preparació i l’esforç”, tal com expliquen els responsables de la Societat Espanyola d’Excel·lència Acadèmica (SEDEA) als titulats i titulades que figuren en el Rànquing Nacional elaborat per aquesta institució.

I l’alumne de la nostra escola Rafa Sánchez Romero ocupa els primers llocs, tal com va ressaltar la pròpia UPV en un article dedicat a Rafa Sánchez explica on explica per què es va decantar per estudiar Enginyeria Informàtica, compte la seua experiència en la ETSInf i parla de quins són les seues aspiracions de futur.

Gràcies el seu currículum, Rafa està en el segon lloc en el Rànquing Nacional 2020 de Graduats Top en Enginyeria Informàtica, elaborat per la Societat Espanyola d’Excel·lència Acadèmica (SEDEA) i ha aconseguit una beca Fulbright amb la qual està a punt de començar un màster en intel·ligència artificial, en la University of Southern Califòrnia, a Los Angeles.

Als seus excel·lents resultats acadèmics cal afegir la seua capacitat per a involucrar-se i dur a terme altres projectes, especialment de divulgació. De fet, ha col·laborat en la remodelació de l’exposició permanent del Museu d’Informàtica de la UPV i va ser nomenat conseller de la Association for Computing Machinery de la UPV (ACM UPV Chapter). També ha impulsat i dirigit el Festival de Cultura, Arts i Tecnologia de la UPV, FestinFor i ha presentat i dirigit, en UPV Radi, el magazín musical El nom és això de menys.

Rafa té clar el seu futur: “Em vull dedicar a aplicar la intel·ligència artificial a la medicina, és un mix entre les meues dues vocacions”.

Des de la ETSInf, la seua escola, fem nostres les paraules del professor Jon Ander Gómez, que va dirigir el seu TFG i TFM, i li desitgem la major sort en la seua vida, tant professional com personal. Enhorabona, Rafa.