Nova Càtedra HP en ETSINF

La ETSINF-UPV és triada per Hewlett Packard (HP) per a situar la càtedra d’empresa del seu nou centre de desenvolupament.

El centre dedicat al desenvolupament de tecnologies i solucions de programari incorporarà perfils lligats a les Tecnologies de la Informació amb coneixements en el desenvolupament d’Aplicacions Cloud, Intel·ligència Artificial i Qualitat de Programari.

El dimarts 15 de març de 2022 es va signar el conveni de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i l’empresa HP Printing an Computing Solutions S.L.O.

La Càtedra HP estarà dirigida pel professor Patricio Letelier Torrres i adscrita a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la UPV (ETSINF).

La finalitat de la càtedra HP-UPV serà la promoció i desenvolupament de les activitats associades a emprenedoria, realitzades per HP, al treball en equip i la col·laboració en projectes TFG multidisciplinaris al costat de temàtiques relatives a sostenibilitat i diversitat en l’entorn professional. De la mateixa manera, s’impulsaran noves idees i conceptes emergents tant des de l’estudi en l’àmbit universitari i com des del desenvolupament de l’activitat professional habitual.

Em la signatura de l’acord han sigut presents per part de la Universitat Politècnica, el rector de la Universitat, José Capilla, la Vicerectora d’ocupació i formació. permanent, Mª Dolores Salvador, la directora de ETSINF, Silvia Terrasa, el director de l’àrea de Càtedres d’empresa i ocupació, Francisco Juan Espinós i el director de la Càtedra, Patricio Letelier.

Per part de la companyia han assistit Daniel Martínez, Large Format Printer General Manager; Àfrica Real, Large Format Printer R&D Director i Roberto Sarasa, Large Format Printer R&D Section Manager.