Visita d’estudiants a StartUPV

Aquesta setmana tots els grups de l’assignatura Fonaments d’Organització d’Empreses (FOE) han realitzat una visita a les instal·lacions de StartUPV, la incubadora-acceleradora de la UPV. Acompanyats de tècnics de l’institut IDEES i pels seus professors van recórrer l’espai de coworking i van conversar amb emprenedors, els qui els van comptar les seues experiències i van animar a tindre una experiència en emprenedoria.

Els estudiants van rebre informació dels serveis a l’emprenedoria que ofereix gratuïtament la UPV a través de l’Institut IDEES i de la xarxa d’aules d’emprenedoria a les escoles. Especialment se’ls va comentar les activitats de Start.inf, l’aula d’emprenedoria de la ETSInf i se’ls va animar a buscar allí orientació i suport per a iniciar els seus projectes d’emprenedoria.