Welcome session January 2019 | Bienvenida a alumnat d’intercanvi en ETSINF

Dijous passat 24 de gener va tindre lloc la benvinguda oficial a els estudiants d’intercanvi acadèmic en la ETSINF. Una vintena d’alumnes, procedents d’Alemanya, Àustria, Itàlia, França, el Marroc, Polònia, República Txeca, l’Índia, Vietnam, el Brasil i Noruega, entre altres països, van participar en una sessió celebrada en el saló d’Actes de ETSINF UPV, on van conéixer les instal·lacions i serveis als quals poden accedir en la universitat.

Al setembre van vindre al voltant de 80 estudiants entrants. Ara al gener han sigut 40, encara que no tots ells van poder participar en la benvinguda oficial perquè alguns encara no havien arribat a València. Romandran en estada a la ciutat fins al final del quadrimestre, el mes vinent de juny.

Entre les raons que els porten a triar València estan que la UPV és una Universitat d’excel·lència i les característiques geogràfiques i climàtiques de la ciutat.

Programa de la jornada:

09.30 – 10.30 Registre
10.30 – Esmorzar
11.30 – 12.00 Xarrada i benvinguda oficial
12.00 -13.15 Activitat de networking
13.30 Menjar (opcional a La Vella)

En la xarrada oficial, se’ls va informar sobre temes acadèmics específics (assistència a les classes, metodologies docents i d’avaluació, etc.) i sobre qüestions relatives a la vida diària universitària (descripció del campus i serveis de la UPV i de la ETSINF; localització de les instal·lacions, etc.). Pots accedir ací a la informació inicial

La sessió de networking tenia com a objectiu que es conegueren entre ells i van estar acompanyats dels seus mentors. La coordinadora, Daniela Gil, va utilitzar per a dinamitzar el networking la tècnica “Philips 66” que també s’usa en classe, una tècnica de dinàmica on has de parlar 6 minuts en equip, que es basa en dividir un grup o reunió social en sub-grups de 6 individus i fer-los discutir sobre un tema específic. Es van formar xicotets grups per a conéixer la procedència, les llengües que parlaven i les aficions que tenien. Des del centre s’han recollit aquestes informacions per a organitzar activitats conjuntes al llarg del quadrimestre.

En finalitzar l’activitat, van crear un grup de WhatsApp per a estar connectats i al punt de totes les iniciatives que puguen sorgir a partir d’ara.

Entre les pròximes iniciatives previstes amb el grup, al març estan organitzant una sessió de degustació de receptes típiques de cada país, que es preveu es realitzarà en l’hall de l’edifici 1G. També preveuen una excursió a Sagunt i mantindre’ls informats de les activitats d’oci, esport i cultura a la ciutat, perquè puguen participar.